рус.укр.
11:36
20 листопада

Ми живемо за
київським часом

 
Головна / Бізнес / Юридичні фірми / Обмежене рекламування діяльності адвокатів
Бізнес

Юридичні фірми
Каталог юридичних фірм
Пошук ЮФ по галузі права
Пошук ЮФ в регіоні
Розширенний пошук ЮФ
Приватнопрактикуючі юристи
Адвокати
Нотаріуси
Патентні повірені
Тендери
Обмежене рекламування діяльності адвокатів

Правила адвокатскої етикі (витяг)
Обмежене рекламування діяльності адвокатів

Адвокат,  який  практикує  індивідуально,  і  адвокатське об'єднання мають право рекламувати свою  професійну  діяльність  з дотриманням чинного законодавства і цих Правил.

     (2) Рекламування  допускається  у   формі   вміщення   об'яв,
інформаційних   повідомлень   та   інших  рекламних  матеріалів  у
періодичних виданнях,  довідниках,  інформаційних бюлетенях, інших
друкованих  виданнях,  а  також трансляції рекламних матеріалів по
радіо і телебаченню.
     Адвокат не  має  права  пропонувати  свої послуги конкретному
клієнту ні особисто, ні через посередників.
     (3) Рекламні   об'яви   або   інші  рекламні  матеріали  щодо
професійної діяльності адвоката (адвокатського об'єднання):
     1) повинні  містити:  відомості про прізвище та ім'я адвоката
(назву   адвокатського   об'єднання);   адресу,   за   якою   може
здійснюватись    надання    правової    допомоги   цим   адвокатом
(об'єднанням);  номер  телефону;  загальні  відомості  про  галузі
права,  в  котрих спеціалізується адвокат (адвокатське об'єднання)
або вказівку про те,  що правова допомога може бути надана з  усіх
галузей права;  реєстраційний номер,  дату і місце видачі адвокату
свідоцтва про  право  на  заняття  адвокатською  діяльністю  (дату
реєстрації адвокатського об'єднання та його реєстраційний номер);
     2) можуть містити:
     - відомості  про  те,  в  яких  навчальних закладах адвокатом
(членами  адвокатського  об'єднання)  отримана  освіта;   де   він
підвищував кваліфікацію надалі; про вчені та інші звання адвоката,
нагороди,  що він має,  вчені праці,  інші  академічні  заслуги  і
професійні   досягнення   адвоката;   його   членство  в  спілках,
асоціаціях адвокатів, участь в їх органах;
     - дані  про  тривалість стажу роботи адвокатом або юристом (з
обов'язковою конкретизацією тривалості стажу роботи адвокатом);
     - відомості про іноземні мови, якими володіє адвокат;
     3) не можуть містити:
     - оціночних характеристик адвоката;
     - відгуків інших осіб про роботу адвоката;
     - порівнянь з іншими адвокатами і їх критики;
     - заяв про вірогідність успішного виконання доручень та інших
заяв, що можуть викликати безпідставні надії у клієнтів;
     - вказівок,  які можуть скласти уявлення,  що діяльність саме
цього    адвоката    характеризується    рисами   і   показниками,
притаманними, в дійсності, адвокатурі як такій.
     (4) Рекламні матеріали про діяльність адвоката (адвокатського
об'єднання)  мають  бути  об'єктивними,  достовірними,  чіткими  і
зрозумілими,  не повинні містити натяків,  двозначностей або іншим
чином утворювати підгрунтя для  введення  потенційних  клієнтів  в
оману, мають відповідати розумним естетичним вимогам.
     (5) Рекламні матеріали про діяльність адвокатських об'єднань,
в   яких   вказуються  імена  адвокатів  та  інших  співробітників
адвокатського об'єднання, повинні містити також точні вказівки про
статус кожної з цих осіб:  адвокат,  помічник адвоката, юрист (без
статусу  адвоката)  або  член  технічного   персоналу   (директор,
менеджер, секретар, перекладач і т. ін.).
     (6) Адвокати  (керівники  адвокатського  об'єднання)   несуть
персональну відповідальність за достовірність рекламних матеріалів
про них (про адвокатські об'єднання),  а також за їх відповідність
чинному законодавству і цим Правилам.
     Якщо адвокату (адвокатському  об'єднанню)  стало  відомо  про
поширену без його відома рекламу його діяльності, що не відповідає
зазначеним вимогам,  він зобов'язаний вжити всіх розумно доступних
заходів  до  спростування і корегування такої рекламної інформації
та  повідомити  про  це  регіональну  кваліфікаційно-дисциплінарну
комісію.
     (7) Всі вищевикладені обмеження стосовно рекламних матеріалів
адвокатів   (адвокатських   об'єднань)   поширюються   не   тільки
безпосередньо на рекламні об'яви,  а й на  об'яви  про  прийом  на
роботу співробітників, тощо.

Якщо Ви помітили помилку в тексті, будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter