 |
Прес-центр |
|
 |
Публікації |
 |
|
Юридичний бізнес
|
05-лютого-2016 |
Мовою оригіналу |
|
|
В Україні може стати більше великих монополій – наслідки змін у Закон
|
Великі компанії України в будь-якій сфері економіки в тій чи іншій мірі співпрацюють з Антимонопольним комітетом. Найчастіше при злитті компаній, купівлі нових і тому подібних угодах потрібно обійти не одного чиновника і оформити цілий пакет документів, а також відповідати ряду вимог для отримання дозволу АМК на операцію. Між тим Верховна Рада 26 січня ухвалила Закон про внесення змін у Закон про захист економічної конкуренції щодо підвищення ефективності системи контролю над економічними конце... |
|
 |
|
Соціальні публікації
|
04-лютого-2016 |
Мовою оригіналу |
|
|
Хто і чому бореться з забудовниками столиці
|
Київські будівництва все частіше стають об'єктом інформаційних, а іноді і прямих фізичних атак з боку так званої «громадськості». В цих атаках часто беруть участь відомі і не дуже громадські організації, політики, які прагнуть набрати вагу в очах електорату, бізнесмени, які вирішують свої питання з конкурентами під виглядом «боротьби за справедливість». Вони задіють широкі ресурси, проводять зустрічі з громадськістю, як, наприклад, запланована на 1 лютого прес-конференція, на якій, ймовірно, пр... |
|
 |
|
Юридичні публікації
|
03-лютого-2016 |
Мовою оригіналу |
|
|
Профільний комітет пропонує зміни до законодавства про захист економічної конкуренції
|
Комітет з конкуренційного права провів чергове засідання, на якому обговорили пропозиції щодо удосконалення законодавства про захист економічної конкуренції. Цього разу у якості доповідачів виступили: Вікторія Пташник, народний депутат України, член Комітету Верховної Ради України з питань економічної політики, Ігор Свечкар, голова Комітету з конкуренційного права, партнер ЮФ «Астерс» та Олександр Вознюк, партнер ЮФ «Астерс». В ході заходу правники обговорили проект закону «Про внесення змін до... |
|
 |
|
Соціальні публікації
|
02-лютого-2016 |
Мовою оригіналу |
|
|
Безмовна монета: чому електронні гроші знаходяться в тіні банківських карт
|
У Національного банку амбітний план – довести до 2020 року частку безготівкових платежів в Україні до 88%. Обсяги операцій без участі паперових банкнот дійсно ростуть. За даними регулятора, ще за підсумками 2010‑го українці знімали готівку в 14 разів частіше, ніж розплачувалися картою. Зараз кеш перевищує безготівкові платежі приблизно в 2,2 рази. Прогрес? Безсумнівно. Але крім адміністративних обмежень, покликаних зменшити апетити до готівкових розрахунків, від НБУ ринок очікує більше ст... |
|
 |
|
Юридичний бізнес
|
01-лютого-2016 |
Мовою оригіналу |
|
|
Змова аптекарів: Що нам продають в красивих упаковках
|
У зимовий час і міжсезоння клієнтів в аптеках додається, а пересічні мешканці витрачають більше грошей на ліки та вітаміни. При цьому далеко не всі слідують Змова аптекарейрекомендациям медиків і займаються самолікуванням, тим самим часто роблять план» фармацевтам. Газета «Одесская жизнь» з'ясувала, що з себе представляє фармацевтичний ринок України та за що ми переплачуємо в аптеках. Бізнес в таблетках Зайти в аптеку без рецепта сьогодні рівносильно тому, як зайти в супермаркет без списку необ... |
|
 |
|
Юридичні публікації
|
29-січня-2016 |
Мовою оригіналу |
|
|
Принципи організації та діяльності органів виконавчої влади як інструмент становлення сервісної держави
|
Статтю присвячено проблемним питанням принципів організації та діяльності органів виконавчої влади в Україні. Автором здійснено аналіз доктринальних положень у сфері визначення та класифікації сучасних принципів організації та діяльності органів виконавчої влади, принципів, що закріплені в Конституції України та інших законах, окреслено проблемні питання, проаналізовано історичний розвиток становлення таких принципів та визначено подальші перспективи розвитку науки та законодавства в цій сфері.... |
|
 |
|
Соціальні публікації
|
28-січня-2016 |
Мовою оригіналу |
|
|
Чого чекати українським автолюбителям від зміни Євро-стандартів
|
Українським автолюбителям слід приготуватися до чергового зростання цін на автомобілі і сервісне обслуговування, забути про доступних китайських авто і моделях «молодше» 2010-го року, а також бути готовими до проблем із-за невідповідності якості палива. Відповідний прогноз озвучив директора з маркетингу Групи компаній «АІС» Сергій Боровик під час прес-конференції «Запровадження в Україні з 01 січня 2016 р. екологічного стандарту Євро-5 на виробництво та імпорт транспортних засобів», яка відбула... |
|
 |
|
Юридичний бізнес
|
27-січня-2016 |
Мовою оригіналу |
|
|
Успіх українського тваринництва: ринкове регулювання та державна підтримка
|
Тваринництво - важлива галузь сільського господарства, яка впливає на економічний потенціал всього агропромислового комплексу. Значення цієї галузі визначається не тільки високою часткою у виробництві валової продукції, але і рівнем забезпечення населення важливими продуктами харчування, а промисловості - сировиною. Однак сьогодні спостерігаємо негативні тенденції в розвитку тваринництва. За останні 24 роки поголів'я сільськогосподарських тварин скоротилося майже в 4 рази. Так, якщо в 1991 році... |
|
 |
|
Соціальні публікації
|
26-січня-2016 |
Мовою оригіналу |
|
|
Три місяці на порятунок: куди рухається курс гривні
|
На валютному ринку з початку року неспокійно, і гривня поступово втрачає свої позиції. Падіння української валюти посилилося перед новорічними святами, і до сьогоднішнього дня готівковий курс гривні знизився майже на 5%. Безготівкова гривня по відношенню до долара веде себе ще більш нестабільно, і на міжбанку ослаблення досягла 6%. Отже, яким буде самопочуття гривні в найближчій перспективі. Сила тяжіння Падіння гривні посилився з 28 грудня 2015 року, і до сьогоднішнього дня національна валюта ... |
|
 |
|
Юридичний бізнес
|
25-січня-2016 |
Мовою оригіналу |
|
|
Акційна продаж лікарських засобів: давайте зануримося глибше
|
Модленко Наталья, юрист ЮК «Правовий Альянс» Санжаровская-Гурлач Лидия, cтарший юрист ЮК «Правовой Альянс» Маркетологи фармацевтичних компаній не перестають винаходити все нові і нові шляхи, щоб привернути увагу споживачів до власної продукції. У той же час класикою залишається проведення акційного продажу лікарських засобів в аптеках. Останнім часом дана тема є доволі популярною для висвітлення в спеціалізованій пресі. Проте, на нашу думку, заслуговує більш детальної уваги. |
|
 |
|