Запит на отримання анонімних даних щодо кількості звільнених співробітників адресовано до: Бюро економічної безпеки України.
Відповідно до "Рішення КСУ по справі за поданням Жашківської районної ради від 2012 року і Закону України "Про захист персональних даних" вбачається, що не є конфіденційною інформацією персональні дані, що стосуються здійснення особою, яка займає посаду, пов'язану з виконанням функцій держави або органів місцевого самоврядування, посадових або службових повноважень.
У будь-якому випадку, обґрунтована відповідь розпорядника повинна включати не лише формальні посилання на законодавчі норми, що обмежують доступ до інформації, але й ґрунтовний аналіз причин, чому розкриття такої інформації може зашкодити інтересам певних осіб. Необхідно пояснити, чому цей захист є важливішим за право суспільства на отримання відомостей. Це відповідає так званому трискладовому тесту, зазначеному в частині 2 статті 6 Закону України "Про доступ до публічної інформації". Вимоги щодо його виконання викладені також у Постанові Пленуму Вищого адміністративного суду України №10 від 29 вересня 2016 року.
Відповідно до ч.1 ст. 1 Закону України "Про доступ до публічної інформації" публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь- яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
У розумінні статті 5 Закону України "Про захист персональних даних" не є конфіденційною інформацією персональні дані, що стосуються здійснення особою, уповноваженою на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, посадових або службових повноважень. Не належить до інформації з обмеженим доступом інформація про отримання у будь-якій формі фізичною особою бюджетних коштів, державного чи комунального майна.
У пункті 3 Указу Президента "Щодо запровадження воєнного стану в Україні"
зазначено, що "у зв'язку із введенням в Україні воєнного стану тимчасово,
Протягом часу, коли діє правовий режим воєнного стану, можливе введення певних обмежень.
права та свободи особи і громадянина, закріплені в статтях
30-34, 38, 39, 41-44, 53 статей Конституції України, а також запроваджуватися тимчасові...
обмеження прав і законних інтересів юридичних осіб в межах та обсязі,
що необхідні для забезпечення можливості запровадження та здійснення
заходів правового режиму військового стану, що передбачені частиною
первого пункту статті 8 Закону України "Про правовий стан у період війни".
Отже, таке обмеження доступу до інформації могло б бути введене.
Законодавчий акт "Про правовий режим воєнного стану" або інші нормативно-правові документи.
актами. Проте, у контексті переліку заходів, наведених у статті 8 цього Закону, можна відзначити, що...
правового режиму воєнного стану немає тих, які б стосувались розгляду
запитів або надання відповідної інформації щодо них.
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України "Про доступ до публічної інформації" від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації та з метою отримання інформації, що має суспільний інтерес, прошу надати наступну інформацію (наступні документи) щодо атестованих гласних працівників Бюро економічної безпеки України (знеособлено):
1. Надати анонімну інформацію (без вказівки прізвищ, імен та по батькові, а також інших даних, що можуть допомогти в ідентифікації) щодо кількості осіб, які залишили свої посади (або були звільнені) з БЕБ України та територіальних управлінь БЕБ України, починаючи з 1 листопада 2025 року, з розподілом по місяцях та за кожним регіоном окремо.
Щодо мети збору інформації: Згідно з ст.19 Закону України "Про доступ до публічної інформації" запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із запитом на інформацію незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту.
Згідно зі статтею 22 Закону "Про доступ до публічної інформації", якщо розпорядник інформації не має запитуваних даних, але в силу своїх обов’язків або діяльності знає, хто їх має, він зобов'язаний переадресувати запит до відповідного розпорядника та сповістити про це особу, що подала запит.
Хочу зазначити, що було б доречно відповісти на запитання по пунктах.