Юридичний портал

Запит на отримання інформації щодо кількості звільнених осіб (анонімно) адресовано: Бюро економічної безпеки України.

We were unable to retrieve the mail server logs associated with this message.

Consider launching the logs in a separate window.

Згідно з "Рішенням Конституційного Суду України у справі на основі подання Жашківської районної ради 2012 року та Закону України "Про захист персональних даних", персональні дані осіб, що займають посади, пов’язані з виконанням державних чи місцевих функцій, не вважаються конфіденційною інформацією. Це стосується їхніх посадових або службових повноважень.

У будь-якому випадку, обґрунтована відповідь органу, що надає інформацію, повинна включати не лише формальні посилання на законодавчі норми, які регулюють обмеження доступу, але й детальний аналіз того, чому розповсюдження такої інформації може завдати шкоди інтересам конкретних осіб. Необхідно також пояснити, чому цей захист є більш важливим, ніж право суспільства на отримання певної інформації. Це, так званий, трирівневий тест, що міститься в частині 2 статті 6 Закону України "Про доступ до публічної інформації". Про його застосування йдеться також у Постанові Пленуму Вищого адміністративного суду України №10 від 29 вересня 2016 року.

Згідно з частиною першою статті 1 Закону України "Про доступ до публічної інформації", публічною інформацією вважається інформація, яка була отримана або створена під час виконання службових обов'язків суб'єктами владних повноважень відповідно до чинного законодавства. Вона може бути задокументована різними способами та зберігатися на різних носіях, а також може перебувати у володінні суб'єктів владних повноважень або інших розпорядників публічної інформації, визначених цим законом.

Відповідно до статті 5 Закону України "Про захист персональних даних", персональні дані, пов'язані з виконанням посадових або службових обов'язків особами, уповноваженими на здійснення функцій держави чи місцевого самоврядування, не вважаються конфіденційною інформацією. Також до інформації з обмеженим доступом не відноситься інформація про отримання будь-якої фізичною особою бюджетних коштів або державного чи комунального майна в будь-якій формі.

В пункті 3 Указу Президента "Про запровадження воєнного стану в Україні"

Відзначено, що "через оголошення воєнного стану в Україні на певний час,

на період дії правового режиму воєнного стану, можуть обмежуватися

права та свободи, закріплені в конституції для осіб та громадян, що зазначені в статтях

30 - 34, 38, 39, 41 - 44, 53 статей Конституції України, а також запроваджуються тимчасові...

обмеження прав і законних інтересів юридичних осіб у певних межах та обсягах.

що вимагається для створення умов, які дозволять реалізувати та впровадити

заходів правового режиму воєнного стану, що прописані у частині

перше положення статті 8 Закону України "Про правовий режим військового стану".

Отже, таке обмеження доступу до інформації могло б бути введене.

Законодавчим актом "Щодо правового режиму військового стану" або іншими нормативно-правовими документами

актами. Проте, у списку заходів, наведеному в статті 8 цього Закону, можна знайти дещо інше.

правового режиму воєнного стану немає тих, які б стосувались розгляду

запитів чи надання інформації на них.

Відповідно до статей 1, 13, 19 та 20 Закону України "Про доступ до публічної інформації" від 13 січня 2011 року, які забезпечують право громадян звертатися до розпорядників інформації з метою отримання публічних даних, прошу надати інформацію (документи) стосовно атестованих гласних працівників Бюро економічної безпеки України (в анонімному форматі) з метою задоволення суспільного інтересу.

1. Надати анонімну інформацію (без вказівки прізвищ, імен, по батькові та інших даних, що можуть допомогти в ідентифікації осіб) про кількість співробітників, які покинули свої посади (або були звільнені) в БЕБ України та територіальних управліннях БЕБ України, починаючи з 01.01.2025 року. Інформація повинна бути структурована за місяцями та окремо для кожної області.

Щодо цілей збирання інформації: Відповідно до статті 19 Закону України "Про доступ до публічної інформації", особа, яка подає запит, має право звернутися до розпорядника інформації з проханням про надання даних, незважаючи на те, чи пов'язана ця інформація з її особистими інтересами, і без необхідності надавати причини для свого запиту.

Відповідно до ст. 22 Закону "Про доступ до публічної інформації", розпорядник інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності відома або має бути відомо хто нею володіє, зобов'язаний направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача.

Прошу звернути увагу на те, що я хотів би отримати відповідь у вигляді пунктів.

Читайте також