Юридичний портал

Визначна. Автентична. Неординарна - основні наративи та відкриття SHE Congress 2025 | УНН

17 грудня у Києві відбувся She Congress. Подія об'єднала провідних представників бізнесу, соціальних ініціатив, креативних індустрій та освіти навколо практичних кейсів, сильних особистих історій і стратегій зростання.

17 грудня Київ став місцем зосередження інновацій та сміливих підходів, адже тут відбувся She Congress під патронатом WoMo. Ця подія зібрала провідних експертів з бізнесу, соціальних проектів, креативних індустрій та освіти, які ділилися практичними прикладами, захоплюючими особистими історіями та стратегіями для зростання. She Congress перетворився на платформу, де виникають нові ідеї, партнерства та імпульси для розвитку в умовах змін.

Зранку гостей зустріла велкам-кава від Foundation Coffee Roasters. Ведучою конгресу цього року стала Юлія Зорій (ICTV2). У вітальному слові Тетяна Смірнова (ekonomika+) наголосила на важливості внутрішньої підтримки та вдячності собі.

Відкриття панельної дискусії "She in Business" відбулося під керівництвом Євгенії Близнюк (Gradus). Учасниці, серед яких Юлія Завалішина (Київстар), Тетяна Абрамова (Rito Group), Марина Авдєєва ("Арсенал Страхування"), Катерина Загорій ("Дарниця") та Поліна Лисенко (НАБУ), поділилися своїми надихаючими історіями, що формують сильних сучасних лідерок. Вони також обговорили важливі принципи прозорості, стратегічного мислення та сміливості у прийнятті рішень. Світлана Тюгаєва (UKRSIBBANK BNP Paribas Group) у своїй доповіді "Фінанси майбутнього" висвітлила, яку роль відіграють технології та людяність в становленні нової фінансової реальності.

"Ми трансформувалися з невеличкого регіонального банку у одного з ключових учасників фінансового ринку. Для цього необхідно постійно адаптуватися до нових викликів."

Олена Лада (BROCARD) в своїй презентації "Світлі проєкти в темні часи" продемонструвала, як оформлення простору та його атмосфера можуть змінювати поведінку споживачів і формувати нові комерційні значення.

Про підтримку жіночого лідерства та роль союзників у бізнесі говорили під час панелі He for She, яку модерував Юрій Кляцкін (Школа імпровізації Кляцкіна). До розмови долучилися Сергій Мартинчук (Cisco Ukraine), Сергій Наумов (Ощадбанк) та Владислав Антипов (ЦЕРН). Учасники поділилися управлінськими кейсами та підкреслили, як різноманіття у командах впливає на якість рішень, корпоративну культуру та ефективність бізнесу.

З емоційним натхненням Наталка Франчук (СТБ) поділилася своїм досвідом у створенні контенту, який відповідає потребам жінок. Вона також розповіла про різні стратегії формування продуктів і форматів, що відповідають запитам сучасної аудиторії.

Панель She in Social за модерації Наталії Дмитренко (ОПУ) показала, як соціальні проєкти змінюють громади. Тетяна Кухоцька ("Серце Азовсталі"), Тата Кеплер ("Птахи" від БФ "Відчуй"), Ксенія Возніцина ("Лісова поляна"), Оксана Лебедєва (Gen.Ukrainian), Валерія Татарчук ("ТВОЯ ОПОРА") висвітлили історії ініціатив, що поєднують благодійність за покликом серця та стратегічний підхід.

На заході "А She in Creative Industries", який проходив під керівництвом модератора Іванни Слабошпицької з "КИЇВ24", зібралися провідні фахівці з медіа та дизайну. Серед учасників були Влад Іваненко з Playboy, заслужена артистка України Антоніна Хижняк, Ірина Метньова з Vandog Agency, Світлана Терещенко з BORISTENE та Анна Мачух з ОМКФ, які поділилися своїм досвідом у розвитку проектів та виході українських брендів на міжнародну арену. Також Тетяна Коровіна з "Молокії" висвітлила, як креативні підходи можуть надихати жінок на сміливі задуми та нові ініціативи. "Найгірша річ, яку жінка може зробити у креативній індустрії, бізнесі, побуті чи в житті загалом, це відмовитися від спроб нових речей", - підкреслила Тетяна.

У розмові на тему "Освітній трек 360°: стратегія, що еволюціонує разом із дитиною" Тетяна Смірнова (ekonomika+) та Олена Сагітова (КМДШ Гранд) розглянули, як поєднати стратегію розвитку навчального закладу з індивідуальними потребами учнів.

Під час панелі "She in Education", модератором якої виступила Тетяна Шерман з Академії DTEK, були розглянуті важливі компетенції майбутнього та питання академічного лідерства. У дискусії взяли участь Анна Міщенко з КШДУ ім. С. Нижного, Юлія Юдіна з "Колайдера", Лілія Гриневич з Харківського національного університету ім. Каразіна та Міністерства освіти і науки України, а також Валентина Сахно з Graduate Business School, які обговорювали розробку інноваційних освітніх програм.

Панель She in Communications за модерації Олени Мошенець (ВРУ) зосередилася на стратегічних комунікаціях і зміцненні брендів. Учасниці: Олена Дерев'янко (PR-Service Agency), Оксана Стехіна (dentsu Ukraine), Ксенія Тюрікова (WTECH), Ірина Мілютіна (SCM).

Панель She in Health за модерації Ольги Зими (ekonomika+) обговорювала здоров'я як ресурс для лідерства. Валерія Заружко (CNM London), Максим Рабінович (Healthy Mind), Ілля Бачурін (психолог, mental health консультант) розповіли про фізичне і ментальне здоров'я, роль спорту та використання ШІ у wellness.

На панелі "She and Red Flags", модератором якої виступила Тетяна Гончар з DCT Consulting, було піднято питання управлінських ризиків. Учасники обговорення, серед яких Марина Мкртичєва з Magnet Legal Law Firm, Олена Шуляк, голова комітету ВРУ з питань державного управління, місцевого самоврядування, регіонального розвитку і містобудування, Олена Ведмідь з Postmen та Катерина Кузьміна з AB InBev Efes Ukraine, детально аналізували "червоні прапори" в корпоративній культурі. Ірина Заславець з UNBROKEN представила ініціативу "(Не) до краси", що має на меті підтримувати жінок, які пережили травматичні події.

Під час панельної дискусії "She in Military", яку модерувала Ксенія Драганюк з команди "Землячки" та WISPR, було обговорено важливість ролі жінок у Збройних силах України. Учасниці — Лідія Мудраченко ("Пілюля"), Надія Самойлова ("Тора") та Дар'я Борисенко ("Гілка") — підняли теми ментального здоров'я та суспільного сприйняття жінок у військовій сфері. Лідія Мудраченко зазначила: "Стереотипи все ще існують, і багато людей вважають, що жінки не можуть бути на передовій. Я знаю багато своїх подруг-військових, які прагнуть служити, але стикаються з перешкодами".

Закінчила свій день участю в панелі "She in Chaos" з Юрієм Кляцкіним (Школа імпровізації Кляцкіна), де він продемонстрував, як можна перетворити хаос і швидкі зміни на потужний ресурс для адаптації.

Конгрес She 2025 показав, що лідерство — це не лише стиль мислення, а й підхід до дій та взаємодії, який об'єднує бізнес, освіту, соціальні ініціативи та креативність для спільного прогресу та позитивних змін.

Організатори висловлюють свою вдячність партнерам:

Генеральним партнером виступає UKRSIBBANK, що належить до групи BNP Paribas. Серед основних партнерів — компанії Молокія, L'Oréal Україна та BROCARD. Генеральний інформаційний партнер — Starlight Media. Гостинний партнер — Академія ДТЕК. У ролі б'юті-партнера виступає Shiseido. Кавовий партнер — Foundation Coffee Roasters. Солодкий партнер — БКК. Водним партнером є Моршинська, а алкогольним — AZNAURI. Партнером заходу стала компанія AB InBev Efes Україна. Безпековий партнер — SHERIFF.

Медіа-партнери: Mediafusion, ADV.expert, рекламний холдинг "Мегаполіс+", "Реклен Медіа", Infovision, Live Marketing, ВС Медіа, "Ми Україна", "Ми Україна+", ICTV2, "1+1 медіа", "КИЇВ24", медійний холдинг "Апостроф", UNN, Liga Zakon, HiTech Expert, Kyiv1, Logist.fm, "Комерсант Український", "Ділова столиця", Kosht.media, Burda Media Ukraine, Главком, trueua, журнал ProfBuild, Marketer.ua, Founder, Economist, budynok.com.ua, 44.ua, "Економічні новини", "Експерт", "Перший бізнесовий", "Дівоче медіа", "Blur", HR Liga, Mind.ua, Європейська Бізнес Асоціація, Спілка підприємців і роботодавців Польщі.

Читайте також