Юридичний портал

Стосовно створення Правління АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "СЕНС БАНК" - звернення до: Національного банку України.

We couldn't load the mail server logs for this message.

Consider launching the logs in a separate window.

Скориставшись можливістю, хочу висловити Вам свою щиру повагу та звернутися з наступним питанням.

Національний банк України виконує роль центрального банку країни та є унікальним центральним органом в системі державного управління.

Національний банк здійснює державне регулювання та нагляд за банками та небанківськими фінансовими установами, має право проводити перевірки, ревізії та застосовувати заходи впливу.

20 липня 2023 року Національний банк України ухвалив рішення №248-рш, яке стосується виведення з ринку системно важливого фінансового установи - акціонерного товариства "СЕНС БАНК".

Стабільність роботи та надійність банківської системи України, в тому числі прийняття Національним банком України рішення щодо виведення з ринку системно важливого банку є предметом суспільного обговорення, що свідчить про високий суспільний інтерес і викликало нагальну необхідність звернутись з цим запитом.

⭐ ⭐ ⭐

Згідно зі статтею 19 Загальної декларації прав людини, ухваленої резолюцією 217 A (III) Генеральною Асамблеєю ООН 10 грудня 1948 року, а також статтею 10 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод від 4 листопада 1950 року, кожна особа має право вільно шукати, отримувати та поширювати інформацію та ідеї різними способами, без обмежень, пов'язаних з державними кордонами.

Відповідно до права на доступ до офіційних документів, закріпленого Конвенцією Ради Європи про доступ до таких документів (Конвенція Тромсе), яка була ратифікована в Україні згідно з Законом № 631-IX від 20 травня 2020 року, кожен має право на отримання інформації без будь-якої дискримінації. Офіційними документами вважаються всі записи інформації, незалежно від форми їх оформлення, які були створені або отримані державними органами і перебувають у їхньому розпорядженні.

Згідно зі статтею 19 Конституції України, державні органи та органи місцевого самоврядування, а також їх представники, мають діяти виключно на основі, у межах повноважень і в спосіб, встановлений Конституцією та законами України. Стаття 68 Конституції вказує, що кожна особа зобов'язана дотримуватися Конституції та законів України, а також поважати права, свободи, честь і гідність інших людей.

Згідно з положеннями статті 40 Конституції України, кожна особа має право надсилати індивідуальні або колективні письмові звернення, а також особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та їхніх посадових осіб. Ці органи зобов’язані розглянути отримані звернення та надати обґрунтовану відповідь у терміни, визначені законодавством.

На підставі статті 34 Конституції України та статті 5 Закону України "Про інформацію" кожен має право на інформацію, що передбачає можливість вільного одержання, використання, поширення, зберігання та захисту інформації, необхідної для реалізації своїх прав, свобод і законних інтересів.

Згідно зі статтею 5 Закону України "Про доступ до публічної інформації" доступ до інформації забезпечується шляхом надання інформації за запитами на інформацію, при цьому відповідно до статті 19 цього самого закону запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із запитом на інформацію, незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту.

Хочу звернути вашу увагу на те, що відповідно до пункту 3 статті 22 Закону України "Про доступ до публічної інформації", якщо розпорядник інформації не має запитуваних даних, але знає або повинен знати, хто є їх власником, він зобов'язаний переслати запит відповідному розпоряднику, попередивши про це запитувача. Також, відповідно до частини 7 статті 6 цього ж закону, обмеження доступу стосується інформації, а не самого документа. Якщо документ містить інформацію з обмеженим доступом, то для ознайомлення надається лише та інформація, яка не має обмежень.

⭐ ⭐ ⭐

Виходячи з наведеного та спираючись на статті 19, 34, 40, 68 Конституції України, а також на статті 5, 9, 28, 29, 32, 33 Закону України "Про інформацію" і статті 1, 3, 4, 5, 6, 13, 19, 20, 24 Закону України "Про доступ до публічної інформації", які гарантують право подавати запити до органів, що розпоряджаються інформацією, з метою отримання публічної інформації, --

Certainly! Here are a few unique variations of "ПРОШУ": 1. Умоляю вас: 2. Прошу вас: 3. Настоятельно прошу: 4. Пожалуйста, прошу: 5. Обращаюсь с просьбой: 6. Прошу о помощи: 7. С просьбой обращаюсь: 8. С большим уважением прошу: If you need further assistance or a different context, feel free to let me know!

(1) Запропонувати дані про склад Правління АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "СЕНС БАНК" за період з 20 липня 2023 року до 31 грудня 2024 року, а також надати скановані копії документів, що стосуються формування складу Правління. Це включає інформацію про призначення осіб на посади Голови Правління, Заступника Голови Правління та виконуючого обов'язки Голови. Включити відповідні рішення Наглядової ради, протоколи засідань Правління, під час яких проводилися співбесіди з кандидатами на посаду Голови Правління, а також листи з погодженням від Національного банку України стосовно призначення зазначених осіб. Крім того, надати документи, що подавалися Банком для узгодження призначення керівника (включно з рішеннями, наказами, результатами конкурсів, анкетами, інформацією органу банківського нагляду, посадовими інструкціями, організаційною структурою тощо).

Читайте також