Щодо звіту АРМА за 2024 рік - звернення до: Національного агентства України, відповідального за виявлення, розшук і управління активами, отриманими внаслідок корупційних та інших злочинних дій.

We were unable to retrieve the mail server logs for this message.
Try opening the logs in a new window.
Користуючись нагодою, висловлюю Вам свою глибоку повагу та звертаюсь до Вас з приводу наступного.
Національне агентство України, яке займається виявленням, розшуком і управлінням активами, отриманими внаслідок корупційних дій та інших злочинів (АРМА) — це центральний орган виконавчої влади з особливим статусом. Його основна функція полягає у формуванні та реалізації державної політики, пов'язаної з виявленням і розшуком активів, що можуть підлягати арешту в рамках кримінальних справ або у справах про визнання активів необґрунтованими. АРМА також відповідає за управління активами, на які накладено арешт в процесі кримінального розслідування або в справах про визнання активів необґрунтованими, а також за конфіскованими активами, які були стягнені до державного бюджету на підставі судового рішення.
Національне агентство України, яке займається виявленням, розшуком та управлінням активами, здобутими внаслідок корупційних дій та інших злочинів, функціонує на основі Закону України "Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів" та Положення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України 11 липня 2018 року під номером 613.
26 березня 2025 року відбулася презентація Публічного звіту АРМА за 2024 рік. Проте на офіційному веб-сайті АРМА наразі не можна знайти річний звіт за 2024 рік.
Питання прозорості діяльності Національного агентства та результатів його роботи -- є предметом широкої суспільної дискусії та численних публікацій в засобах масової інформації, що свідчить про високий суспільний інтерес і викликало нагальну необхідність звернутись з цим запитом.
★ ★ ★
Згідно зі статтею 19 Загальної декларації прав людини, прийнятої резолюцією 217 A (III) Генеральної Асамблеї ООН 10 грудня 1948 року, а також статтею 10 Європейської конвенції з прав людини від 4 листопада 1950 року, кожна людина має право вільно шукати, отримувати та розповсюджувати інформацію та ідеї будь-якими способами, без будь-яких обмежень з боку державних кордонів.
Відповідно до права на доступ до офіційних документів, яке закріплене Конвенцією Ради Європи про доступ до офіційних документів (Конвенція Тромсе), ратифікованою Законом України № 631-IX від 20 травня 2020 року, кожна особа має право на отримання доступу до офіційних документів, що знаходяться у володінні державних установ, без будь-якої дискримінації. Під "офіційними документами" мається на увазі будь-яка форма інформації, яка була створена або отримана і знаходиться в розпорядженні державних органів.
Згідно зі статтею 19 Конституції України, державні органи та органи місцевого самоврядування, а також їх представники, повинні виконувати свої функції виключно на основі, у межах наданих повноважень та у спосіб, визначений Конституцією та законами України. В свою чергу, стаття 68 Конституції наголошує на тому, що кожна особа зобов'язана строго дотримуватись Конституції України та її законів, а також поважати права, свободи, честь і гідність інших людей.
Згідно зі статтею 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.
Відповідно до статті 34 Конституції України та статті 5 Закону України "Про інформацію", кожна особа має право на доступ до інформації. Це означає, що громадяни можуть вільно отримувати, використовувати, розповсюджувати, зберігати та захищати інформацію, необхідну для здійснення своїх прав, свобод і законних інтересів.
Згідно зі статтею 5 Закону України "Про доступ до публічної інформації" доступ до інформації забезпечується шляхом надання інформації за запитами на інформацію, при цьому відповідно до статті 19 цього самого закону запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із запитом на інформацію, незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту.
Хочу наголосити, що відповідно до пункту 3 статті 22 Закону України "Про доступ до публічної інформації", якщо розпорядник інформації не має запитуваних даних, але знає або має знати, хто ними володіє, він зобов'язаний передати запит до належного розпорядника і сповістити про це особу, яка подала запит. Також, відповідно до частини 7 статті 6 цього ж закону, обмеження стосується інформації, а не самого документа. Якщо документ містить інформацію з обмеженим доступом, то буде надано лише ту інформацію, яка є відкритою для ознайомлення.
★ ★ ★
На підставі наведеного та керуючись статтями 19, 34, 40, 68 Конституції України, статей 5, 9, 28, 29, 32, 33 Закону України "Про інформацію", статтями 1, 3, 4, 5, 6, 13, 19, 20, 24 Закону України "Про доступ до публічної інформації", які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, --
ПРОШУ:
(1) Підготувати скановану версію річного звіту АРМА за 2024 рік.