Юридичний портал

Щодо судді Вищого антикорупційного суду Воронька Володимира Дмитровича - звернення до: Державної судової адміністрації України.

We were unable to retrieve the mail server logs associated with this message.

Consider launching the logs in a separate window.

Скориставшись можливістю, хочу висловити Вам свою щиру повагу та звернутись з певним питанням.

Державна судова адміністрація України виступає як державний орган в системі правосуддя, що відповідає за організаційне і фінансове забезпечення функціонування судових установ. Вона аналізує практику організації роботи судів, розробляє та подає пропозиції щодо її покращення у встановленому порядку, а також здійснює ведення Єдиного державного реєстру судових рішень відповідно до нормативних актів.

Закон України "Про організацію судової системи та статус суддів".

Інформація щодо доброчесності суддів -- є предметом широкої суспільної дискусії та стала темою численних публікацій в засобах масової інформації, що викликало нагальну необхідність звернутись з цим запитом.

✦ ✦ ✦

Відповідно, до статті 19 Загальної декларації прав людини, прийнятої та проголошеної резолюцією 217 A (III) Генеральної Асамблеї ООН від 10 грудня 1948 року та статті 10 Конвенції з прав людини і основоположних свобод від 04 листопада 1950 року кожна людина має право безперешкодно шукати, одержувати й поширювати інформацію та ідеї будь-якими засобами та незалежно від державних кордонів.

Виходячи з права на отримання доступу до офіційних документів, закріпленого Конвенцією Ради Європи про доступ до офіційних документів (Конвенція Тромсе), ратифікованою Законом України № 631-IX від 20 травня 2020 року, кожен має право на доступ до таких документів за запитом, без будь-якої дискримінації. Під "офіційними документами" слід розуміти будь-яку інформацію, зафіксовану в різних формах, яка була створена або отримана і знаходиться в розпорядженні державних органів.

Згідно зі статтею 19 Конституції України, державні органи та органи місцевого самоврядування, а також їхні посадові особи повинні діяти виключно на основі, в межах своїх повноважень і в спосіб, що визначені Конституцією та законами України. Водночас стаття 68 Конституції України зазначає, що кожен має обов'язок суворо дотримуватися Конституції та законодавства України, а також поважати права і свободи, честь і гідність інших людей.

Відповідно до статті 40 Конституції України, кожен має право подавати індивідуальні або колективні письмові звернення, а також особисто контактувати з органами державної влади, місцевого самоврядування та їх посадовими особами. Ці органи зобов'язані розглянути отримані звернення та надати мотивовану відповідь у терміни, визначені законодавством.

На підставі статті 34 Конституції України та статті 5 Закону України "Про інформацію" кожен має право на інформацію, що передбачає можливість вільного одержання, використання, поширення, зберігання та захисту інформації, необхідної для реалізації своїх прав, свобод і законних інтересів.

Відповідно до статті 5 Закону України "Про доступ до публічної інформації", забезпечення доступу до інформації здійснюється через надання відповідей на запити. Згідно зі статтею 19 цього ж закону, особа, яка подає запит на інформацію, має право звертатися до розпорядника без необхідності пояснювати причини свого звернення, незалежно від того, чи є ця інформація стосовно її особистих інтересів.

Хочу наголосити, що відповідно до пункту 3 статті 22 Закону України "Про доступ до публічної інформації", розпорядник інформації, який не має в своєму розпорядженні запитуваних даних, але має знати або повинен знати, хто ними володіє, зобов'язаний переадресувати запит до відповідного розпорядника та сповістити про це особу, яка подала запит. Окрім того, згідно з частиною 7 статті 6 цього ж закону, обмеження стосується лише інформації, а не самих документів. Якщо документ містить дані, доступ до яких обмежено, то для ознайомлення надається тільки та частина інформації, доступ до якої не має обмежень.

✦ ✦ ✦

Виходячи з наведеного та спираючись на статті 19, 34, 40, 68 Конституції України, а також статті 5, 9, 28, 29, 32, 33 Закону України "Про інформацію" і статті 1, 3, 4, 5, 6, 13, 19, 20, 24 Закону України "Про доступ до публічної інформації", що надають право надсилати запити до органів, які володіють інформацією, з метою отримання публічної інформації, --

Certainly! Here’s a unique variation of the text: "УМОЛЯЮ:"

(1) Надати офіційно підтверджені відомості про всі дисциплінарні провадження стосовно судді Вищого антикорупційного суду (колишнього судді Господарського суду Дніпропетровської області) Воронька Володимира Дмитровича, включаючи заяви, скарги та рішення Вищої ради правосуддя. Крім того, слід надати матеріали, які слугували підставою для ухвалення відповідних рішень у дисциплінарних справах щодо судді Воронька за весь період його суддівства.

(2) Надати належно завірену інформацію про всі дисциплінарні санкції (як погашені, так і непогашені), накладені на суддю Вищого антикорупційного суду (раніше суддю Господарського суду Дніпропетровської області) Воронька Володимира Дмитровича протягом його суддівської кар'єри.

(3) Вказати, чи було порушено питання про дострокове звільнення судді Вищого антикорупційного суду Воронька Володимира Дмитровича, який раніше обіймав посаду судді Господарського суду Дніпропетровської області.

(4) Надати відомості про те, чи отримував суддя Вищого антикорупційного суду Воронько Володимир Дмитрович (раніше суддя Господарського суду Дніпропетровської області) будь-які форми заохочення, включаючи грошові премії, державні нагороди чи спеціальні звання.

(5) Забезпечити дані щодо відпусток та службових поїздок, у яких брав участь суддя Вищого антикорупційного суду Воронько Володимир Дмитрович з моменту його призначення на цю посаду до сьогоднішнього дня.

(6) Надати скановані копії Присяги судді Володимира Дмитровича Воронька, Мотиваційного листа, в якому описуються причини його бажання стати суддею Господарського суду Дніпропетровської області та Вищого антикорупційного суду, Подання від Вищої ради правосуддя (або іншого уповноваженого органу) до Президента України щодо призначення Воронька Володимира Дмитровича на посаду судді Господарського суду Дніпропетровської області та Вищого антикорупційного суду, а також Рішення Вищої ради правосуддя (або іншого уповноваженого органу) про направлення подання Президенту України щодо призначення Воронька Володимира Дмитровича суддею Господарського суду Дніпропетровської області та Вищого антикорупційного суду.

(7) Надати відомості відносно судді Вищого антикорупційного суду Воронько Володимира Дмитровича з останніми результатами проходження відповідної підготовки у Національній школі суддів України, а також відомості Вищої кваліфікаційної комісії суддів України щодо результатів проходження Вороньком Володимиром Дмитровичем кваліфікаційного іспиту.

(8) Надати скановані копії трудової книжки, служебного списку, біографічної довідки, декларації про родинні зв'язки кандидата на посаду судді Господарського суду Дніпропетровської області та Вищого антикорупційного суду Воронька Володимира Дмитровича, диплома про вищу юридичну освіту (з додатками), а також документи, що підтверджують науковий ступінь і вчене звання, декларації про родинні зв'язки та доброчесність судді Воронька Володимира Дмитровича у Вищому антикорупційному суді.

(9) Надати скановану версію (з підписами осіб, що підписали) трудового договору/контракту, підписаного суддею Вищого антикорупційного суду, раніше суддею Господарського суду Дніпропетровської області, Вороньком Володимиром Дмитровичем.

(10) Надати інформацію, а також скан-копії документів про здійснення спеціальної перевірки та перевірки, визначеної Законом України "Про очищення влади" відносно кандидата на посаду судді Вищого антикорупційного суду Воронька Володимира Дмитровича.

(11) Надати відомості щодо отриманих звернень про недостовірні відомості у декларації доброчесності судді Вищого антикорупційного суду Воронька Володимира Дмитровича, а також результати розгляду таких звернень.

(12) Надати інформацію про отримані звернення щодо виявлених порушень вимог Закону України "Про запобігання корупції" стосовно етичних норм, запобігання та регулювання конфлікту інтересів, а також про виявлені порушення, вчинені суддею Вищого антикорупційного суду Воронько Володимиром Дмитровичем під час підготовки та подання декларації особи, наділеної повноваженнями виконувати функції держави або місцевого самоврядування, а також результати розгляду цих звернень.

(13) Надати інформацію про здійснення повної перевірки декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, поданої суддею Вищого антикорупційного суду Воронько Володимиром Дмитровичем, а також скан-копії документів, складених за результатами такої перевірки.

Читайте також