Щодо управління активами - звернення до: Національного агентства України, яке відповідає за виявлення, розшук та управління активами, отриманими внаслідок корупційних та інших злочинних дій.
Користуючись нагодою, висловлюю Вам свою глибоку повагу та звертаюсь до Вас з приводу наступного.
Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів (АРМА) -- є центральним органом виконавчої влади зі спеціальним статусом, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері виявлення та розшуку активів, на які може бути накладено арешт у кримінальному провадженні чи у справі про визнання необґрунтованими активів та їх стягнення в дохід держави, та/або з управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні чи у справі про визнання необґрунтованими активів та їх стягнення в дохід держави або які конфісковано у кримінальному провадженні чи стягнено за рішенням суду в дохід держави внаслідок визнання їх необґрунтованими.
У першій частині статті 19 Закону України "Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, отриманими внаслідок корупційних та інших правопорушень" зазначено, що АРМА відповідає за управління активами, які підлягають арешту в рамках кримінального розслідування.
Відповідно до першої частини статті 21 зазначеного Закону, управління рухомим і нерухомим майном, цінними паперами, а також майновими та іншими правами реалізується АРМА шляхом продажу відповідних активів або їх передачі для управління.
На підставі рішення Шевченківського районного суду міста Києва у кримінальному провадженні № 42022000000000463 від 14 квітня 2022 року, активи були передані до управління АРМА, а саме:
- ухвалою від 11.11.2022 у справі № 761/24404/22 Корпоративні права компанії "International Distribution Systems Limited" представляють собою 100% частку статутного капіталу ПРАТ "Моршинський завод мінеральних вод "Оскар" (код ЄДРПОУ 22415322), яка дорівнює 8 800 000,00 грн.
Згідно ухвали від 11 листопада 2022 року у справі №761/24405/22, корпоративні права кіпрської компанії "International Distribution Systems Limited" представлені у вигляді 2500 простих бездокументарних акцій іменного типу ПрАТ "Індустріальні та дистрибуційні системи" (ЄДРПОУ 24364528). Номінальна вартість однієї акції складає 1800,00 грн, що в сумі дорівнює 4 500 000,00 грн.
Згідно з ухвалою від 9 листопада 2022 року у справі № 761/24402/22, корпоративні права компанії "International Distribution Systems Limited" представлені у формі простих бездокументарних акцій ПрАТ "Миргородський завод мінеральних вод" (код ЄДРПОУ 00382651). Кількість акцій складає 2 045 145 штук, з номінальною вартістю 10,50 гривень кожна, що підсумовує загальну номінальну вартість у 21 474 022,50 гривень.
На офіційному веб-сайті АРМА опубліковано оголошення 2025-9-113У, яке стосується проведення попередніх консультацій на ринку. Це передбачає збір проектів програм управління, комерційних пропозицій та інших документів у рамках конкурсу на відбір управителів активів, що були передані в управління АРМА відповідно до ухвали слідчого судді Шевченківського районного суду Києва від 11 листопада 2022 року у справі № 761/24404/22, а також ухвали у справі № 761/24405/22, датованої тим же числом.
Також у Єдиному державному реєстрі активів, що підлягають арешту в рамках кримінального провадження, є дані про підготовку звіту з оцінки, що відбулася 10 вересня 2025 року.
- корпоративні права на 100% долю статутного капіталу ПрАТ "Моршинський завод мінеральних вод "Оскар".
- корпоративні права ПрАТ "Індустріальні та дистрибуційні системи".
Тема прозорості роботи Національного агентства та його досягнень стала об'єктом активного обговорення в суспільстві та привернула увагу численних медіа, що свідчить про значний інтерес громадськості. Це зумовило термінову потребу висловити відповідний запит.
✯ ✯ ✯
Згідно зі статтею 19 Загальної декларації прав людини, ухваленої резолюцією 217 A (III) Генеральної Асамблеї ООН 10 грудня 1948 року, а також статтею 10 Європейської конвенції з прав людини, що була прийнята 4 листопада 1950 року, кожен індивід має право вільно шукати, отримувати та розповсюджувати інформацію та ідеї будь-якими способами, без обмежень, пов'язаних з державними кордонами.
Відповідно до права на доступ до офіційних документів, яке регламентується Конвенцією Ради Європи про доступ до офіційних документів (Конвенція Тромсе), ратифікованою Законом України № 631-IX від 20 травня 2020 року, кожна особа має право на безперешкодний доступ до офіційних документів, які знаходяться у володінні державних органів, без будь-якої дискримінації. Під терміном "офіційні документи" мається на увазі будь-яка інформація, зафіксована у різних формах, яка була створена або отримана і знаходиться під контролем державних органів.
Згідно зі статтею 19 Основного Закону України, державні органи та органи місцевого самоврядування, а також їх представники, повинні діяти виключно на основі, в межах своїх повноважень і в спосіб, визначений Конституцією та законами України. Крім того, згідно зі статтею 68 Конституції, кожен громадянин зобов’язаний дотримуватися Конституції та законодавства України, не порушуючи права, свободи, честь та гідність інших осіб.
Відповідно до статті 40 Конституції України, кожен має право подавати індивідуальні або колективні письмові запити, а також звертатися особисто до органів державної влади та місцевого самоврядування, а також до посадових осіб цих структур. Вони зобов'язані розглянути ці звернення та надати обґрунтовану відповідь у терміни, визначені законодавством.
Відповідно до статті 34 Основного Закону України та статті 5 Закону України "Про інформацію", кожна особа має право на доступ до інформації, що включає можливість безперешкодного отримання, використання, розповсюдження, зберігання та захисту даних, які необхідні для здійснення її прав, свобод і законних інтересів.
Відповідно до статті 5 Закону України "Про доступ до публічної інформації", доступ до інформації реалізується через надання даних на запити. Згідно зі статтею 19 цього закону, особа, яка подає запит, має право звертатися до розпорядника інформації незалежно від того, чи є ця інформація особисто важливою для неї, і без необхідності пояснювати причини свого запиту.
Хочу підкреслити, що відповідно до пункту 3 статті 22 Закону України "Про доступ до публічної інформації", якщо розпорядник інформації не має в своєму розпорядженні запитуваних даних, але має знати або здогадуватися, хто є їхнім власником, він зобов'язаний направити запит до відповідного розпорядника, повідомивши про це особу, яка звернулася за інформацією. Крім того, згідно з частиною 7 статті 6 цього ж закону, обмеження стосується лише інформації, а не документів. Якщо документ містить дані з обмеженим доступом, для ознайомлення надається лише та інформація, доступ до якої не є обмеженим.
✯ ✯ ✯
На підставі наведеного та керуючись статтями 19, 34, 40, 68 Конституції України, статей 5, 9, 28, 29, 32, 33 Закону України "Про інформацію", статтями 1, 3, 4, 5, 6, 13, 19, 20, 24 Закону України "Про доступ до публічної інформації", які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, --
Certainly! Here’s a unique version of your text: "Пожалуйста:"
(1) Надати відомості про те, які арештовані активи були передані прокурором та прийняті АРМА в управління станом на сьогоднішню дату:
Корпоративні права компанії "International Distribution Systems Limited" представляють собою 100% частку статутного капіталу ПРАТ "Моршинський завод мінеральних вод "Оскар" (код ЄДРПОУ 22415322), яка дорівнює 8 800 000,00 грн.
- корпоративні права кіпрської компанії "International distribution systems limited" у вигляді акцій простих бездокументарних іменних ПрАТ "Індустріальні та дистрибуційні системи" [код згідно з ЄДРПОУ 24364528] у кількості 2500 шт., номінальною вартістю 1800.00 грн., загальною номінальною вартістю 4 500 000,00 грн;
- корпоративні права "International distribution systems limited" представлені акціями простих бездокументарних іменних ПрАТ "Миргородський завод мінеральних вод" [код ЄДРПОУ 00382651] у кількості 2 045 145 штук, з номінальною вартістю 10,50 гривень за акцію, що у сумі становить 21 474 022,50 гривень (далі - Активи).
а також надати скан-копії документів, що підтверджують передачу-прийняття Активів в управління (звернення прокурора, акти приймання-передачі тощо).
(2) Надати деталі щодо результатів конкурсу, організованого АРМА, для вибору суб'єкта оціночної діяльності, який проводив оцінку активів. Необхідно вказати, хто брав участь у конкурсі, хто став переможцем та на основі яких критеріїв був обраний, а також надати скановані копії протоколу засідання Комісії з відбору суб'єкта оціночної діяльності, укладеного договору на послуги незалежної оцінки активів та рецензій на звіти, а також звітів про оцінку активів, підготовлених суб'єктом оціночної діяльності.
(3) Надати інформацію про результати конкурсу, проведеного АРМА для вибору управителя активами (оголошення 2025-9-113У), включаючи деталі участі в ньому, ім'я переможця та критерії відбору. Також слід надати скан-копії пропозицій учасників, рішення уповноваженої особи щодо результатів закупівельної процедури, а також звіти про укладені контракти на управління активами та управлінські угоди.
(4) Надати відомості щодо управління корпоративними правами "International distribution systems limited" у вигляді простих бездокументарних акцій ПрАТ "Миргородський завод мінеральних вод" [код ЄДРПОУ 00382651], що складають 2045145 одиниць з номінальною вартістю 10,50 гривень, загальна номінальна вартість яких становить 21 474 022,50 гривень. Потрібно уточнити, чи проводився відбір управителя для зазначених корпоративних прав, а також надати скан-копії відповідних документів. У разі, якщо відбір не проводився, необхідно пояснити причини, які цьому завадили.
(5) Надати відомості про те, чи зверталася АРМА до АМКУ з проханням отримати дозвіл на концентрацію в результаті того, що управитель майна отримав контроль над активами, які були передані в управління внаслідок конкурсу з відбору управителя, оголошеного 03.09.2025 (оголошення 2025-9-113У).
(6) Надати дані та скановані копії документів (довідок про результати контролю) стосовно здійснення контролю АРМА за ефективністю управління активами протягом всього часу управління цим майном управителями, а також інформацію про всіх управителів, які працювали з цими активами.