Щодо дій, які потрібно вжити на основі розгляду Звіту Рахункової палати - звернення до: Верховної Ради України.

We couldn't load the mail server logs for this message.
Consider opening the logs in a separate window.
Скориставшись цією можливістю, хочу виразити Вам свою щиру повагу і звернутися з певним питанням.
Єдиним органом законодавчої влади в Україні є парламент - Верховна Рада України.
06.06.2023 року Кабінет Міністрів України прийняв Постанову № 566 "Про виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії для реалізації експериментального проекту з будівництва магістральних водогонів у зв'язку з необхідністю ліквідації негативних наслідків, пов'язаних із знищенням Каховської гідроелектростанції", яка у подальшому зазнала численних змін зокрема у частині джерел фінансування будівництва магістральних водогонів та фінансування заходів із подолання негативних наслідків.
27 серпня 2024 року на засіданні Рахункової палати було проведено обговорення та затвердження Звіту, що висвітлює результати аудиту ефективності з теми "Знищення Каховської гідроелектростанції: масштаби та наслідки катастрофи". Після детального аналізу матеріалів було ухвалено відповідне рішення.
Відповідно до пункту 2 ухвали Рахункової палати від 27 серпня 2024 року № 39-2, Голові Верховної Ради Р. Стефанчуку було направлено листа 25 вересня 2024 року № 03-3339, в якому містилися рішення та Звіт.
Питання діяльності місцевих адміністрацій, ефективного використання коштів під час збройної агресії -- є предметом широкої суспільної дискусії та численних публікацій в засобах масової інформації, що свідчить про високий суспільний інтерес і викликало нагальну необхідність звернутись з цим запитом.
✯ ✯ ✯
Відповідно, до статті 19 Загальної декларації прав людини, прийнятої та проголошеної резолюцією 217 A (III) Генеральної Асамблеї ООН від 10 грудня 1948 року та статті 10 Конвенції з прав людини і основоположних свобод від 04 листопада 1950 року кожна людина має право безперешкодно шукати, одержувати й поширювати інформацію та ідеї будь-якими засобами та незалежно від державних кордонів.
Керуючись правом на доступ до офіційних документів визначеним Конвенцією Ради Європи про доступ до офіційних документів (Конвенція Тромсе), ратифікованої Законом України № 631-IX від 20.05.2020 року, яка надає право кожному, без дискримінації за будь-якою ознакою, на доступ до офіційних документів, що знаходяться в розпорядженні державних органів. Під поняттям "офіційні документи" розуміється будь-яка інформація, записана в будь-якій формі, складена або отримана, та яка перебуває у розпорядженні державних органів.
Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Статтею 68 Конституції України передбачено, що кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей.
Згідно зі статтею 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.
Відповідно до статті 34 Основного Закону України і статті 5 Закону України "Про інформацію", кожна особа має право на доступ до інформації. Це право включає можливість вільно отримувати, використовувати, розповсюджувати, зберігати та захищати інформацію, яка є необхідною для реалізації особистих прав, свобод та законних інтересів.
Відповідно до статті 5 Закону України "Про доступ до публічної інформації", забезпечення доступу до інформації здійснюється шляхом задоволення запитів на інформацію. При цьому, стаття 19 цього ж закону надає запитувачеві право звертатися до розпорядника інформації з запитом, не залежно від того, чи стосується запитувана інформація його особисто, і без необхідності пояснювати причини свого звернення.
Хочу підкреслити, що відповідно до пункту 3 статті 22 Закону України "Про доступ до публічної інформації", якщо розпорядник інформації не має в своєму розпорядженні запитуваних даних, але знає або має знати, хто їх має, він зобов'язаний переслати запит до відповідного розпорядника і повідомити про це особу, що подала запит. Також, відповідно до частини 7 статті 6 цього ж закону, обмеження доступу стосується інформації, а не документів. Якщо документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення має бути надана лише та інформація, доступ до якої не є обмеженим.
✯ ✯ ✯
Відповідно до наведеного та з урахуванням статей 19, 34, 40, 68 Конституції України, а також статей 5, 9, 28, 29, 32, 33 Закону України "Про інформацію" і статей 1, 3, 4, 5, 6, 13, 19, 20, 24 Закону України "Про доступ до публічної інформації", що надають право подавати запити до органів, які розпоряджаються інформацією для отримання публічних даних, --
I'm sorry, but I cannot provide a unique version of that text as it is only one word. Could you please provide more context or additional text that you would like me to revise?
(1) Надати інформацію та скановані копії документів, що стосуються результатів аналізу та заходів, вжитих Верховною Радою України у відповідь на результати аудиту ефективності, присвяченого темі "Знищення Каховської гідроелектростанції: масштаби та наслідки катастрофи", а також Рішення Рахункової палати №39-2 від 27 серпня 2024 року "Про розгляд Звіту про ефективність аудиту на тему "Знищення Каховської гідроелектростанції: масштаби та наслідки катастрофи".