Щодо заступника голови з питань євроінтеграції АРМА Грігола Катамадзе, надіслано запит до Національного агентства України, яке займається виявленням, розшуком та управлінням активами, отриманими в результаті корупційних та інших злочинних дій.

We couldn't load the mail server logs for this message.
Consider accessing the logs in a separate window.
Скориставшись можливістю, хочу висловити Вам свою щиру повагу та звернутися з питанням, яке мене турбує.
Національне агентство України, відповідальне за виявлення, розшук та управління активами, отриманими внаслідок корупційних дій та інших злочинів (АРМА), є ключовим органом виконавчої влади з особливим статусом. Воно займається формуванням і реалізацією державної політики в галузі виявлення та розшуку активів, які можуть бути арештовані в рамках кримінальних проваджень або у справах щодо визнання активів необґрунтованими. Агентство також відповідає за управління активами, на які вже накладено арешт, або які були конфісковані в результаті судових рішень, що підтверджують їх необґрунтованість, з метою їх подальшого стягнення в дохід держави.
Національне агентство України, що займається виявленням, розшуком і управлінням активами, здобутими внаслідок корупційних та інших злочинних діянь, функціонує відповідно до Закону України "Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів". Його діяльність також регулюється Положенням, затвердженим Кабінетом Міністрів України 11 липня 2018 року під номером 613.
Грігол Катамадзе, 12.08.1961 року народження -- є заступником голови Агентства з розшуку та менеджменту активів (АРМА) України з питань європейської інтеграції, призначеним 23 листопада 2023 року.
Тема прозорості функціонування Національного агентства та його досягнень стала предметом активного обговорення в суспільстві, супроводжуючись багатьма публікаціями у ЗМІ. Це вказує на значний суспільний інтерес і підкреслює термінову потребу висловити цей запит.
★ ★ ★
Згідно з положеннями статті 19 Загальної декларації прав людини, яка була прийнята резолюцією 217 A (III) Генеральної Асамблеї ООН 10 грудня 1948 року, а також статті 10 Європейської конвенції про захист прав людини та основоположних свобод від 4 листопада 1950 року, кожна людина має право вільно шукати, отримувати та поширювати інформацію та ідеї будь-якими засобами, не зважаючи на національні кордони.
Керуючись правом на доступ до офіційних документів визначеним Конвенцією Ради Європи про доступ до офіційних документів (Конвенція Тромсе), ратифікованої Законом України № 631-IX від 20.05.2020 року, яка надає право кожному, без дискримінації за будь-якою ознакою, на доступ до офіційних документів, що знаходяться в розпорядженні державних органів. Під поняттям "офіційні документи" розуміється будь-яка інформація, записана в будь-якій формі, складена або отримана, та яка перебуває у розпорядженні державних органів.
Згідно зі статтею 19 Конституції України, державні органи та органи місцевого самоврядування, а також їх представники, зобов'язані діяти виключно на основі, в межах своїх повноважень та у спосіб, передбачений Конституцією та законодавством України. Водночас стаття 68 Конституції України наголошує на обов'язку кожного дотримуватися Конституції та законів країни, а також поважати права, свободи, честь і гідність інших осіб.
Відповідно до статті 40 Конституції України, кожен громадянин має право подавати індивідуальні або колективні письмові звернення, а також особисто звертатися до державних органів, органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб. Ці установи зобов'язані розглянути отримані звернення та надати аргументовану відповідь у терміни, визначені законодавством.
Відповідно до статті 34 Конституції України і статті 5 Закону України "Про інформацію", кожна особа має право на інформацію. Це право включає в себе можливість вільно отримувати, використовувати, поширювати, зберігати та захищати інформацію, яка необхідна для реалізації її прав, свобод та законних інтересів.
Згідно зі статтею 5 Закону України "Про доступ до публічної інформації" доступ до інформації забезпечується шляхом надання інформації за запитами на інформацію, при цьому відповідно до статті 19 цього самого закону запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із запитом на інформацію, незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту.
Хочу звернути вашу увагу на те, що відповідно до пункту 3 статті 22 Закону України "Про доступ до публічної інформації", якщо розпорядник інформації не має запитуваних даних, але за своїм статусом або характером діяльності знає, кому вони належать, він зобов'язаний направити запит до відповідного розпорядника, сповістивши про це запитувача. Крім того, відповідно до частини 7 статті 6 цього ж закону, доступу підлягає саме інформація, а не документ. Якщо в документі міститься інформація з обмеженим доступом, для ознайомлення надається лише та інформація, яка не має обмежень.
★ ★ ★
Виходячи з наведеного вище та відповідно до статей 19, 34, 40, 68 Конституції України, а також статей 5, 9, 28, 29, 32, 33 Закону України "Про інформацію" і статей 1, 3, 4, 5, 6, 13, 19, 20, 24 Закону України "Про доступ до публічної інформації", які забезпечують право громадян на подання запитів до органів, що розпоряджаються інформацією, з метою отримання публічних даних, --
Certainly! Here’s a unique version of your text: "ПРОШУ вас:"
(1) Просимо надати скановану копію витягу з біографічної довідки, посадову інструкцію, заяву про призначення на посаду, а також наказ про призначення Грігола Катамадзе на позицію Заступника Голови з питань євроінтеграції АРМА.
Надати відомості та скановані копії документів, що стосуються оголошення конкурсу та визначення переможця, а також умов проведення конкурсу на вакантну посаду заступника голови АРМА. Це включає інформацію про конкурс на зайняття посади категорії "А", внаслідок якого було призначено Грігола Катамадзе на посаду заступника голови з питань євроінтеграції. Також слід надати скан-копії документів, які він подав для участі у цьому конкурсі.
(3) Надати дані про дату припинення громадянства Грузії від Заступника Голови з євроінтеграційних питань АРМА Грігола Катамадзе, а також надати скановані копії відповідних документів.
(4) Чи повідомляв Грігол Катамадзе про можливий або фактичний конфлікт інтересів під час виконання обов'язків на посаді Заступника Голови АРМА, і якщо так, то в якій ситуації це відбулося?
Надайте відомості про те, чи має Заступник Голови з питань євроінтеграції АРМА Грігол Катамадзе доступ до державної таємниці, а також уточніть, в якій формі і на який термін.
(6) Надати інформацію чи поширюються на вказану особу обмеження прав у зв'язку з допуском та доступом до державної таємниці, а саме чи був він обмежений у праві виїзду на постійне місце проживання в іноземну державу до розсекречування відповідної інформації, з часу припинення ним діяльності, пов'язаної з державною таємницею та на який період.
Надати скан-копію актуального наказу, що регламентує розподіл обов'язків між Головою та його заступниками в АРМА.