На PS5 буде введено новий режим енергозбереження, який натякає на можливе випускання портативного пристрою від Sony.

Цей режим енергозбереження знижує продуктивність консолі вдвічі.
Схоже, що Sony активно працює над створенням нової портативної консолі: в SDK для Playstation 5 незабаром з'явиться новий режим, що дозволяє зменшити споживання енергії.
Згідно з інформацією від Moore's Law is Dead, розробники почали отримувати від Sony матеріали, що описують нову функцію енергоефективного режиму. Цей режим буде додано до SDK як альтернативний варіант поряд із стандартним режимом та Trinity для PS5 Pro.
Новий профіль значно обмежує ресурси консолі: використовується всього 8 потоків процесора, 3D-звук ріжеться на 25%, частоти GPU знижуються на 10-20%, пропускна спроможність пам'яті GDDR6 урізається вдвічі, кількість обчислювальних блоків знижується до 36, а підтримка VR і PSSR повністю відключається. У підсумку енергоспоживання падає на 20-30%, але при цьому зберігається до 90% функціональності без втрати сумісності з іграми.
У документації підкреслюється значення належної підтримки змінної частоти оновлення (VRR). Це може свідчити про можливості нового дисплея пристрою.
Зменшення споживання енергії є безумовно позитивним кроком, проте, як зазначає джерело, головною метою цього процесу є не стільки економія, скільки створення основи для запуску портативної версії. Наприклад, режим Trinity був інтегрований у SDK приблизно за рік до виходу PS5 Pro і став обов'язковим для всіх проектів незадовго до дебюту консолі.
Популярний інсайдер Kepler_L2 також висловив думку, що новий профіль, по суті, є емуляцією майбутньої портативної консолі. Це підтверджується, зокрема, обмеженнями в пропускній спроможності пам'яті, що зазвичай є одним із слабких місць мобільних процесорів.
Раніше ми розповідали, що за даними інсайдера, Playstation готує портативну консоль із кастомним процесором від AMD і Samsung. Проєкт отримав кодову назву Jupiter.