Корисна інформація: як подати скаргу до Омбудсмена.

Це можна зробити кількома способами.
Громадяни України, іноземці та особи без громадянства, чиї права були порушені, мають можливість звернутися до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини. Омбудсмен Дмитро Лубінець поділився інформацією про процес подачі таких звернень.
Звернення можна подати у різних форматах:
Не беруть до уваги:
По-перше, особа, яка подає заявку, повинна надати свої особисті відомості, а саме:
Далі потрібно описати проблему, викласти суть порушеного питання, а також зауваження, скарги, вимоги чи прохання.
Розгляд звернень проходить через декілька етапів. На початковому етапі документ фіксується в електронній базі даних Офісу Омбудсмена.
Потім звернення аналізують. Також у разі відкриття провадження за потреби з'ясування обставин подають запити до інших державних органів.
Відповідь повинна бути надана протягом 30 днів, але в деяких випадках цей термін може бути подовжений до 45 днів. Якщо ж звернення не буде розглянуте, заявник отримає відповідне повідомлення з поясненням ситуації.
Існує кілька варіантів подачі такого запиту:
Крім того, ви можете надіслати своє звернення за такими телефонами: 0 800 501 720 та (044) 299 74 08.
Заява до Уповноваженого може бути подана у письмовій формі протягом року з моменту виявлення порушень. У деяких виняткових випадках цей термін може бути подовжено, але не більше ніж на два роки.
Нагадаємо, що впродовж минулого року на гарячу лінію уповноваженого Верховної Ради з прав людини було отримано 109 417 дзвінків. За словами представника, серед найпоширеніших звернень переважали питання, що стосувалися прав військовослужбовців.