Юридичний портал

Юридична фірма Miller удостоїлася міжнародної нагороди SABRE Awards.

У жовтні 2023 року команда ініціювала публічну кампанію, яка стала ключовим засобом для захисту справедливості, запобігаючи можливості уникнення відповідальності з боку підозрюваних через активну мобілізацію. Мова йде про 18-річних молодиків, які були залучені до справи про сексуальне насильство над 14-річною дівчиною. Юристи компанії, діючи з власної ініціативи та за власний рахунок, представляли інтереси потерпілої, і, виявивши загрози, швидко впровадили комунікаційні стратегії.

"Ці нагороди - це не просто відзнака наших зусиль. Це приклад того, як комунікація може служити захисту прав людини та справедливому правосуддю. Наша мета - відкрито боротися за справедливість, прозоро комунікуючи з суспільством. Ми вдячні всім, хто долучився до нашої комунікації - саме завдяки активності правозахисних організацій, лідерів думок, журналістів, громадських діячів та небайдужих громадян голос постраждалої почули. Цей кейс про те, що спільними зусиллями ми можемо зробити суспільство більш захищеним", - прокоментував партнер Miller, керівник кримінальної практики Артем Крикун-Труш.

Комунікаційна кампанія стрімко вийшла за рамки соціальних мереж, отримавши підтримку з боку національних ЗМІ, журналістів і блогерів з величезними підписниками. Це призвело до того, що справа набула ширшого резонансу по всій Україні, перетворившись із локального судового розгляду на значну суспільну дискусію про насильство, корупційні схеми та необхідність покарання.

Комунікація принесла чіткий результат: вже наступного дня після старту кампанії Міністерство оборони України зробило офіційну заяву про те, що мобілізація підозрюваних не відбудеться, і що будуть проведені перевірки дій ТЦК. Відтоді суспільство уважно стежило за розвитком справи до моменту винесення вироку. Це стало гарантією прозорого процесу та запобігання будь-якому тиску на слідство або намаганням дискредитувати військову службу.

У рамках цієї кампанії Miller здобули дві відзнаки:

У фіналі комунікаційна кампанія змагалася з сильними міжнародними кейсами, зокрема від Philips Ukraine, VAFO Group, Stellantis та Adison.

Кейс Miller також потрапив до п’ятірки найкращих комунікаційних кампаній року в Європі за оцінкою Platinum SABRE Award for Best in Show. У цій категорії юридична фірма зайняла друге місце, поступившись лише великому міжнародному проєкту Piece Of Me від телекомунікаційної компанії KPN (Нідерланди), який реалізували спільно сім агентств.

Читайте також