Недобросовісна конкуренція і реклама. Правила роботи. Нові — старі проблеми
17 жовтня 2011 року з 10.00 до 12.00 за київським часом відбудеться інтернет-конференція Юридичної компанії «Правовий Альянс» на тему «Недобросовісна конкуренція і реклама. Правила роботи. Нові - старі проблеми».
Антимонопольний комітет України продовжує активно боротися з недобросовісною рекламою. Приціл при цьому взято на найбільш об'ємні ніші ринку реклами - рекламу фармацевтичної продукції та харчових продуктів.
Слід зазначити, що АМКУ активізував свої перевірки також щодо дієтичних добавок, які рекламуються як засоби лікування від багатьох хвороб, залишаючись при цьому дієтичними добавками до харчування, але ніяк не лікарськими засобами.
Між тим, чіткі критерії оцінки рекламної інформації на відповідність вимогам добросовісної конкуренції, до цього дня не встановлені законодавчо, і співробітники АМКУ за своїми переконаннями вправі визначати правомірність реклами. Активна і своєчасна робота по формуванню позиції, а також адекватну взаємодію з перевіряючими, допомагають вирішувати виниклі проблеми найбільш ефективно.
У ході інтернет-конференції будуть розглянуті наступні питання:
1. Рекламне та конкурентне законодавство. Особливості і протиріччя. Що нового в законодавстві.
2. Види порушень. Претензії контролюючих органів.
3. Рекомендації, як не потрапити «під роздачу».
Ми запрошуємо до обговорення всіх зацікавлених осіб. Питання спікеру можна поставити вже сьогодні.
Антимонопольний комітет України продовжує активно боротися з недобросовісною рекламою. Приціл при цьому взято на найбільш об'ємні ніші ринку реклами - рекламу фармацевтичної продукції та харчових продуктів.
Слід зазначити, що АМКУ активізував свої перевірки також щодо дієтичних добавок, які рекламуються як засоби лікування від багатьох хвороб, залишаючись при цьому дієтичними добавками до харчування, але ніяк не лікарськими засобами.
Між тим, чіткі критерії оцінки рекламної інформації на відповідність вимогам добросовісної конкуренції, до цього дня не встановлені законодавчо, і співробітники АМКУ за своїми переконаннями вправі визначати правомірність реклами. Активна і своєчасна робота по формуванню позиції, а також адекватну взаємодію з перевіряючими, допомагають вирішувати виниклі проблеми найбільш ефективно.
У ході інтернет-конференції будуть розглянуті наступні питання:
1. Рекламне та конкурентне законодавство. Особливості і протиріччя. Що нового в законодавстві.
2. Види порушень. Претензії контролюючих органів.
3. Рекомендації, як не потрапити «під роздачу».
Ми запрошуємо до обговорення всіх зацікавлених осіб. Питання спікеру можна поставити вже сьогодні.