Недобросовісна конкуренція і реклама. Нові правила роботи на фармацевтичному ринку
16 вересня ц.р. (четвер) на юридичному порталі Pravotoday відбудеться Інтернет-конференція Іллі Костіна, Старшого партнера, і Олексія Бежевця, Партнера Юридичної компанії "Правовий Альянс", на тему: "Недобросовісна конкуренція і реклама. Нові правила роботи на фармацевтичному ринку".
Антимонопольний комітет України продовжує активно боротися з недобросовісною рекламою. Приціл при цьому взято на одну з найбільш об'ємних ніш ринку реклами - рекламу фармацевтичної продукції.
Керівництво АМКУ ратує за кардинальні рішення в питаннях реклами лікарських засобів. Так, у Верховній Раді і в МОЗ України зареєстровано ряд законопроектів, що вносять істотні зміни в рекламу лікарських засобів. Наприклад, законопроект № 5339-2 встановлює заборону наказових форм дієслів; заборону реклами до і після передач для дітей та юнацтва, а законопроект, опублікований МОЗ на своєму сайті для публічного обговорення, взагалі пропонує погоджувати зміст рекламного матеріалу з Міністерством охорони здоров'я.
Кілька показових справ АМКУ, таких як рішення у справі «Берінгер Інгельхайм» і ТОВ «Рейнбо-ЛТД» про накладення штрафів в розмірі 1 млн. гривень і 500 000 гривень відповідно, стали поштовхом для фармацевтів більш уважно і ретельно підходити до питання змісту реклами. При перевірках, однак, випливає і «стара» реклама минулих періодів, проколи якої змінити вже не можна.
Слід зазначити, що АМКУ активізував свої перевірки також відносно дієтичних добавок, які рекламуються як засоби лікування від багатьох хвороб, залишаючись при цьому біологічними добавками до харчування, але ніяк не лікарськими засобами.
Тим часом, чіткі критерії оцінки рекламної інформації на відповідність вимогам добросовісної конкуренції до цього дня не встановлені законодавчо, і співробітники АМКУ за своїми переконаннями мають право визначати правомірність реклами. Активна та своєчасна робота з формування позиції фармкомпанії, а також адекватна взаємодія з перевіряючими, допомагають вирішувати виниклі проблеми найбільш ефективно.
Вже сьогодні Ви можете задати Пану Костіну і Пану Бежевцю питання щодо:
Антимонопольний комітет України продовжує активно боротися з недобросовісною рекламою. Приціл при цьому взято на одну з найбільш об'ємних ніш ринку реклами - рекламу фармацевтичної продукції.
Керівництво АМКУ ратує за кардинальні рішення в питаннях реклами лікарських засобів. Так, у Верховній Раді і в МОЗ України зареєстровано ряд законопроектів, що вносять істотні зміни в рекламу лікарських засобів. Наприклад, законопроект № 5339-2 встановлює заборону наказових форм дієслів; заборону реклами до і після передач для дітей та юнацтва, а законопроект, опублікований МОЗ на своєму сайті для публічного обговорення, взагалі пропонує погоджувати зміст рекламного матеріалу з Міністерством охорони здоров'я.
Кілька показових справ АМКУ, таких як рішення у справі «Берінгер Інгельхайм» і ТОВ «Рейнбо-ЛТД» про накладення штрафів в розмірі 1 млн. гривень і 500 000 гривень відповідно, стали поштовхом для фармацевтів більш уважно і ретельно підходити до питання змісту реклами. При перевірках, однак, випливає і «стара» реклама минулих періодів, проколи якої змінити вже не можна.
Слід зазначити, що АМКУ активізував свої перевірки також відносно дієтичних добавок, які рекламуються як засоби лікування від багатьох хвороб, залишаючись при цьому біологічними добавками до харчування, але ніяк не лікарськими засобами.
Тим часом, чіткі критерії оцінки рекламної інформації на відповідність вимогам добросовісної конкуренції до цього дня не встановлені законодавчо, і співробітники АМКУ за своїми переконаннями мають право визначати правомірність реклами. Активна та своєчасна робота з формування позиції фармкомпанії, а також адекватна взаємодія з перевіряючими, допомагають вирішувати виниклі проблеми найбільш ефективно.
Вже сьогодні Ви можете задати Пану Костіну і Пану Бежевцю питання щодо:
- останніх тенденцій перевірок АМК України;
- підходів перевіряючих;
- правової базі;
- найбільш типових помилок тощо.
Юридична компанія «Правовий Альянс» заснована в 1995 році.
Ключовjою спеціалізацією ЮК «Правовий Альянс» є комплексний супровід діяльності фармацевтичних представництв.
У 2010 році за версією восьмоговидання довідника Ukrainian Law Firms 2010. A Handbook for ForeignClients, ("Українські юридичні фірми 2010. Довідник для іноземнихклієнтів") Юридична компанія «Правовий Альянс» зайняла лідируюче місцена ринку юридичних послуг України у сфері медичного та фармацевтичногоправа. Компанія входить до переліку кращих юридичних компаній Українизгідно з рейтингом тижневика «Юридична практика», а також неодноразововідзначена авторитетним міжнародним довідником «The Legal 500».
Зароки роботи у сфері фармацевтичного і медичного права юристи Компаніїнабули унікального досвіду надання правової допомоги у сфері промоціїлікарських засобів; реєстрації лікарських засобів; ліцензуваннямедичної практики та виробництва лікарських засобів; супроводі процедур державних закупівель (тендерів);захисту прав інтелектуальної власності на лікарські засоби; захистуінтересів виробників при виникненні конфліктних ситуацій з споживачами;захисту інтересів виробників в Антимонопольному комітеті України,державних органах і судах. Одним з основних напрямків податковоїпрактики Компанії є оподаткування прибутку іноземних представництвфармацевтичних компаній.
Сьогодні Клієнтами Юридичної компанії «Правовий Альянс» є більше 400 українських і зарубіжних компаній і корпорацій.
Ключовjою спеціалізацією ЮК «Правовий Альянс» є комплексний супровід діяльності фармацевтичних представництв.
У 2010 році за версією восьмоговидання довідника Ukrainian Law Firms 2010. A Handbook for ForeignClients, ("Українські юридичні фірми 2010. Довідник для іноземнихклієнтів") Юридична компанія «Правовий Альянс» зайняла лідируюче місцена ринку юридичних послуг України у сфері медичного та фармацевтичногоправа. Компанія входить до переліку кращих юридичних компаній Українизгідно з рейтингом тижневика «Юридична практика», а також неодноразововідзначена авторитетним міжнародним довідником «The Legal 500».
Зароки роботи у сфері фармацевтичного і медичного права юристи Компаніїнабули унікального досвіду надання правової допомоги у сфері промоціїлікарських засобів; реєстрації лікарських засобів; ліцензуваннямедичної практики та виробництва лікарських засобів; супроводі процедур державних закупівель (тендерів);захисту прав інтелектуальної власності на лікарські засоби; захистуінтересів виробників при виникненні конфліктних ситуацій з споживачами;захисту інтересів виробників в Антимонопольному комітеті України,державних органах і судах. Одним з основних напрямків податковоїпрактики Компанії є оподаткування прибутку іноземних представництвфармацевтичних компаній.
Сьогодні Клієнтами Юридичної компанії «Правовий Альянс» є більше 400 українських і зарубіжних компаній і корпорацій.