Щодо дій у відповідь - звернення до: Державна аудиторська служба України.

We were unable to retrieve the mail server logs associated with this message.
Consider launching the logs in a separate window.
Користуючись нагодою, висловлюю Вам свою глибоку повагу та звертаюсь до Вас з приводу наступного.
Державна аудиторська служба України (Держаудитслужба) є центральним органом виконавчої влади, який реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю.
6 червня 2023 року Кабінет Міністрів України ухвалив Постанову № 566, що стосується виділення фінансування з фонду ліквідації наслідків збройної агресії для реалізації експериментального проекту, спрямованого на будівництво магістральних водогонів. Це рішення прийняте у зв'язку з необхідністю усунення негативних наслідків, викликаних руйнуванням Каховської гідроелектростанції, і передбачає, зокрема, фінансування для спорудження трьох магістральних водогонів у Дніпропетровській області.
У зв'язку із необхідністю оперативної ліквідації негативних наслідків, пов'язаних із знищенням Каховської гідроелектростанції Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області як замовником нового будівництва укладено договори на будівництво трьох магістральних водогонів у Дніпропетровській області.
Питання діяльності Держаудитслужби, як органу який реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, а також питання ефективності та цільового використання коштів державного бюджету на невідкладні заходи у зв'язку з необхідністю ліквідації негативних наслідків, пов'язаних із знищенням Каховської гідроелектростанції -- є предметом широкої суспільної дискусії та численних публікацій в засобах масової інформації, що свідчить про високий суспільний інтерес і викликало нагальну необхідність звернутись з цим запитом.
★ ★ ★
Згідно зі статтею 19 Загальної декларації прав людини, що була ухвалена резолюцією 217 A (III) Генеральної Асамблеї ООН 10 грудня 1948 року, а також статтею 10 Європейської конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, прийнятої 4 листопада 1950 року, кожна особа має право вільно шукати, отримувати та розповсюджувати інформацію і ідеї будь-якими доступними засобами, без обмежень, пов'язаних із державними кордонами.
Відповідно до принципу доступу до офіційних документів, закріпленого Конвенцією Ради Європи про доступ до офіційних документів (Тромсська конвенція), яка була ратифікована в Україні згідно з Законом № 631-IX від 20 травня 2020 року, кожен має право на отримання офіційних документів без будь-якої дискримінації. Під "офіційними документами" мається на увазі будь-яка інформація, зафіксована в будь-якій формі, що була створена або отримана та знаходиться у володінні державних органів.
Згідно зі статтею 19 Конституції України, державні органи та органи місцевого самоврядування, а також їхні посадові особи повинні діяти виключно на основі, в межах своїх повноважень і способами, які визначені Конституцією та законодавством України. У статті 68 Конституції зазначається, що кожна особа зобов'язана дотримуватись Конституції та законів України, а також поважати права і свободи, честь і гідність інших людей.
Відповідно до статті 40 Конституції України, кожен має право подавати письмові звернення як індивідуально, так і колективно, а також звертатися особисто до органів державної влади, органів місцевого самоврядування, а також до посадових осіб цих установ. Вони зобов'язані розглянути ці звернення та надати обґрунтовану відповідь у терміни, визначені законом.
Відповідно до статті 34 Основного Закону України та статті 5 Закону України "Про інформацію", кожна особа має право на доступ до інформації, що включає можливість безперешкодного отримання, використання, розповсюдження, збереження та захисту інформації, необхідної для здійснення своїх прав, свобод і законних інтересів.
Згідно зі статтею 5 Закону України "Про доступ до публічної інформації" доступ до інформації забезпечується шляхом надання інформації за запитами на інформацію, при цьому відповідно до статті 19 цього самого закону запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із запитом на інформацію, незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту.
Варто зазначити, що відповідно до пункту 3 статті 22 Закону України "Про доступ до публічної інформації", у випадку, коли розпорядник інформації не має у своєму розпорядженні запитуваних даних, але через свій статус або профіль діяльності знає, хто володіє цією інформацією або повинен знати, він зобов'язаний перенаправити запит до відповідного розпорядника, при цьому сповістивши про це запитувача. Також з частини 7 статті 6 цього ж закону випливає, що обмеженню підлягає саме інформація, а не документ. У разі, якщо документ містить дані з обмеженим доступом, запитувачу все ж надається інформація, доступ до якої не має обмежень.
★ ★ ★
Відповідно до вищезазначеного та з урахуванням статей 19, 34, 40, 68 Конституції України, а також статей 5, 9, 28, 29, 32, 33 Закону України "Про інформацію", і статей 1, 3, 4, 5, 6, 13, 19, 20, 24 Закону України "Про доступ до публічної інформації", які наділяють правом звертатися до розпорядників інформації з проханням про отримання публічної інформації, --
Конечно, вот уникальный вариант вашего текста: "Обращаюсь с просьбой:"
(1) Чи зверталися правоохоронні установи до Державної аудиторської служби України або її регіональних підрозділів з проханням провести заходи з державного фінансового контролю? Це включає державний фінансовий аудит, перевірки закупівель, інспекції (ревізії) та моніторинг закупівель, метою яких є перевірка дотримання законодавчих норм під час проведення закупівель, а також контролю за ефективним використанням і збереженням державних активів і коштів державного бюджету під час нових будівельних проектів магістральних водогонів у Дніпропетровській області, у світлі необхідності усунення негативних наслідків, пов'язаних із руйнуванням Каховської гідроелектростанції. Також, будь ласка, вкажіть, з якої правоохоронної установи надходили згадані запити, а також які дії вже були вжиті або заплановані Державною аудиторською службою України (або її територіальними органами) у відповідь на ці звернення.
Надайте, будь ласка, інформацію про те, чи зверталися правоохоронні органи до Державної аудиторської служби України або її територіальних підрозділів з проханням провести заходи державного фінансового контролю (такі як державний фінансовий аудит, перевірки закупівель, інспекції або моніторинг закупівель). Ці заходи мають на меті перевірку дотримання законодавчих норм під час проведення закупівель, а також ефективного використання і збереження державних ресурсів і бюджетних коштів у рамках нового будівництва магістральних водогонів у Дніпропетровській області, що викликано необхідністю ліквідації негативних наслідків, пов'язаних зі знищенням Каховської гідроелектростанції. Особливу увагу слід звернути на підприємства: ТОВ "Автомагістраль-Південь" [код ЄДРПОУ 34252469], ТОВ "Шляховик-97" [код ЄДРПОУ 03446334], ТОВ "Белогві" [код ЄДРПОУ 30748070]. Важливо також зазначити, від яких саме правоохоронних органів надійшли ці звернення та які дії вже вжито або плануються Державною аудиторською службою України або її територіальними органами у відповідь на ці запити з моменту 01.01.2024 до сьогодні.