Фотографії моделей, створені за допомогою штучного інтелекту в журналі Voge, спричинили різноманітні реакції в світі краси.

Модна індустрія та аудиторія закидають виданню підтримку і розповсюдження недосяжних еталонів краси.
У серпневому числі модного видання Vogue бренд одягу та аксесуарів Guess був представлений зображенням жінки, створеним за допомогою штучного інтелекту. Редакція підтвердила, що ці AI-генеровані фотографії були опубліковані на запит рекламодавця, як повідомляє BBC.
Пол Марчіано, один із засновників бренду Guess, особисто звернувся до рекламного агентства з проханням створити фотографії за допомогою штучного інтелекту. Ці зображення стали візуальним втіленням літньої колекції марки. 24 липня на світ з'явився журнал, присвячений рекламі, створеній за допомогою ШІ.
Активне обговорення цієї теми в американських соціальних мережах стартувало в той же день. Пізніше коментарі почали надходити і від фахівців у сфері моди та краси. Відгуки виявилися досить різноманітними.
Оскільки такі видання, як Vogue, задають тренди, нереальні стандарти краси нормалізуються. І читачки можуть ненавидіти чи не приймати себе через те, що не спроможні стати такими, як жінки на фото. Водночас, відповідати цим стандартам краси в реальному житті неможливо.
У березні медіабренд Vogue опублікував на своєму сайті, орієнтованому на покоління Z, під назвою teenVogue, статті, що досліджують суперечливе ставлення професіоналів до заміни реальних фотографій на штучно згенеровані. Цей ресурс виконує важливу роль у популяризації складних тем, таких як політика, права людини, сексуальна освіта, вибори та ментальне здоров’я, роблячи їх зрозумілими і доступними для молоді.
А згодом "дорослий" Vogue зробив те, від чого молодіжний застерігав. Вперше за свою історію хай у рекламному розвороті, але все ж опублікував фото ШІ-моделі. Варто віддати журналу належне -- зображення було відповідно промарковане. Хоча читачі були незадоволені тим, що шрифт помітки був надто дрібним.
Ця ситуація викликала розчарування, особливо серед моделей, які упродовж останніх десятиліть борються за різноманітність у світі моди, таких як Фелісіті Гейворд. З 2010 року на подіумах і в модних виданнях з'являлися люди з різними типами фігур. Надмірна ретуш фотографій уважається неприпустимою практикою.
Із впровадженням технології штучного інтелекту всі ці досягнення можуть бути втрачені, а модні видання ризикують повернутися у часи, коли стандарти краси спонукали дівчат і жінок до небезпечних і шкідливих для здоров'я практик, що часто закінчувалися булімією, анорексією, розладами харчової поведінки, самоушкодженням тощо.
Також вже традиційно обговорюються ризики того, що технологія замінить людей. Фотографи, редактори, моделі бояться втратити роботу або зіткнутися із зниженням заробітної плати.