Університет вирішив відсторонити викладачку після отримання скарги щодо її курсу, присвяченого темі соціальної справедливості.
Викладачка Індіанського університету повідомила, що її усунули від викладання після того, як одна зі студенток звернулася до офісу сенатора США Джима Бенкса зі скаргою на матеріал курсу. Університет вирішив, що зміст її лекції може суперечити законодавству штату.
Деталі можуть бути представлені в різних формах, які надають важливу інформацію або підкреслюють особливості предмета.
Розслідування стосовно Джесіки Адамс фокусується на матеріалах, присвячених перевазі білої раси, які вона використала під час курсу магістратури з соціальної роботи, названого "Різноманітність, права людини та соціальна справедливість". У листі від адміністрації зазначається, що її дії можуть суперечити закону штату Індіана про "інтелектуальне різноманіття". Згідно з Законом про зарахування до Сенату № 202, викладачі зобов'язані дотримуватися принципів свободи слова та інтелектуального різноманіття, а також не повинні обговорювати політичні погляди, що не стосуються їхньої професійної сфери.
Адамс зазначає, що графічне зображення було неправильно зрозуміле, і вона навела пояснення, чому його використовували під час уроків. Вона підкреслила, що скаргу варто вважати необґрунтованою, оскільки вона навчала в межах своєї спеціальності та курсу.
Викладачка підкреслила, що відчуває обмеження своєї академічної свободи. На її думку, до неї не проявляли належної уваги та не дотримувалися відповідних правових процедур. Вона також додала, що внаслідок цього її студенти зазнають труднощів, а їхня освіта опинилася під загрозою.
Два студенти висловили під час прес-конференції, що не отримали достатньої інформації про звільнення свого професора та причини цього рішення. Вони зазначили, що впродовж останніх кількох тижнів їхні завдання залишалися без оцінок, адже навчання проводили запрошені викладачі.
Адамс підкреслює, що матеріали для її лекцій були взяті з академічних видань та консультацій з експертами. У відповідності до навчальної програми, цього тижня акцент був зроблений на темах раси та етнічної ідентичності. Студенти повинні були отримати "глибше усвідомлення того, як формуються та передаються расова і етнічна ідентичності, а також про способи, якими структурний расизм продовжує впливати на суспільство і на досвід тих, хто пережив расову та етнічну нерівність". Викладачка акцентувала на тому, що біле верховенство не лише встановлює ієрархію, яка надає перевагу білим людям у владних структурах, але й формує білий досвід як стандартний для всіх громадян та американців в цілому. Вона вважала важливим виокремити конкретні прояви білої домінантності в суспільстві, адже без їх ідентифікації неможливо ефективно протистояти цій проблемі.
Графіка, яку Адамс надав IndyStar, викладена на заняттях, містить приклади того, що вона називає прихованою та відкритою білою верховенством. Оригінальним джерелом піраміди вказано Прогресивний альянс за ненасильство. Внизу піраміди знаходяться такі речі, як расистські талісмани, культурна апропріація та заяви про зворотний расизм, які характеризуються як приховане або соціально прийнятне панування білої раси. Коли піраміда просувається вгору до певної точки, приклади переходять у відкрите панування білої раси, включаючи расові образи та спалення хрестів, а на вершині -- лінчування.
Слоган президента Дональда Трампа "Зробимо Америку знову великою" знаходиться на межі, яка розділяє явну і приховану білу верховність. Адамс зазначила, що її виступ був присвячений саме цій фразі, а не руху в цілому.
Нещодавно ми повідомляли про трагічний випадок, коли бабуся, перебуваючи в стані алкогольного сп'яніння, наїхала на свого онука. На жаль, дитина не вижила. А як же інші діти в родині?