Ребрендінг юридичної компанії
Ребрендінг є не просто вимушеною акцією, як після відходу партнера. Це перебудова всієї системи зв'язків, що персоналізуються, в самій компанії і її відносинах з клієнтами і конкурентами. Типовою, але в той же час стратегічною помилкою, яку здійснюють більшість невеликих компаній, є небажання платити за бренд. Плани, які не розраховані на дальню перспективу, зазвичай не включають в кошторисі великих витрат на забезпечення бренду. За це і розплачуються, отримуючи такі ж неперспективні результати. Бренд, однак, це стратегічна частина бізнесу, від якої залежать об'єми останнього.
Починаючи процедуру ребрендінга, компанія переходить на наступний етап розвитку - «вихід в світ». Так, компанія ще не лідер, але вже налагоджує шлях до Олімпу. Юридична фірма «Заморська і Партнери» почала свою діяльність 7 лютого 2000 року в м. Києві, коли вона ще називалася ТОВ «Бі енд Ай». Головними завданнями фірми в період з 2000 по 2004 рік було надання професійних юридичних послуг обмеженому кругу клієнтів - декільком провідним іноземним банкам і ряду крупних українських підприємств з іноземними інвестиціями. Протягом 2005-2006 років, унаслідок підвищеного інтересу іноземних інвесторів до таких сфер бізнесу як нерухомість і фінансово-банківський сектор, фірма значно розширила клієнтську базу і спектр послуг. На початку 2007 року, з входженням нового учасника і партнера Тетяни Заморської, управляючої, яка має більш ніж 9-річний досвід професійної роботи в області надання податкових і юридичних послуг, юридична практика фірми інкорпорувала нову лінію послуг - податкову практику. В результаті проведеного ребрендінга і внутрішньої реорганізації, фірма була перейменована в ТОВ «Заморська і Партнери».
Проте не слід тішити себе ілюзіями, що ребрендінг - прихід молодих амбітних фірм. Крупні юридичні компанії, які мають стратегічний центр управління в Україні, а не за кордоном, також проводять ребрендінг. При цьому причинами є не тільки вихід партнера, як це відбулося з ЮФ "Шевченко Дідковський і Партнери", але і інші, не менш вагомі чинники.
Так, в кінці ще 2007 року, ЮФ "Магістр & Партнери" оголосила про проведення ребрендінга. До 1 березня 2008 року фірма змінила свою назву на Magisters і представила новий логотип, який зберігає стилістичну спадкоємність і символ спіралі як один з ключових елементів. Пояснюючи причини цього стратегічного рішення, виконавчий директор Компанії Джейсон Бруджинські сказав: "Ми вирішили підсилити бренд, відобразив в нім свою зрілість, проведені зміни і зосередженість на міжнародному розвитку. При цьому слід зазначити, що вже зараз нас часто називають Magisters. Партнери і менеджери відчули необхідність прислухатися до найважливішого для фірми голосу - голосу наших клієнтів ".
Починаючи процедуру ребрендінга, компанія переходить на наступний етап розвитку - «вихід в світ». Так, компанія ще не лідер, але вже налагоджує шлях до Олімпу. Юридична фірма «Заморська і Партнери» почала свою діяльність 7 лютого 2000 року в м. Києві, коли вона ще називалася ТОВ «Бі енд Ай». Головними завданнями фірми в період з 2000 по 2004 рік було надання професійних юридичних послуг обмеженому кругу клієнтів - декільком провідним іноземним банкам і ряду крупних українських підприємств з іноземними інвестиціями. Протягом 2005-2006 років, унаслідок підвищеного інтересу іноземних інвесторів до таких сфер бізнесу як нерухомість і фінансово-банківський сектор, фірма значно розширила клієнтську базу і спектр послуг. На початку 2007 року, з входженням нового учасника і партнера Тетяни Заморської, управляючої, яка має більш ніж 9-річний досвід професійної роботи в області надання податкових і юридичних послуг, юридична практика фірми інкорпорувала нову лінію послуг - податкову практику. В результаті проведеного ребрендінга і внутрішньої реорганізації, фірма була перейменована в ТОВ «Заморська і Партнери».
Проте не слід тішити себе ілюзіями, що ребрендінг - прихід молодих амбітних фірм. Крупні юридичні компанії, які мають стратегічний центр управління в Україні, а не за кордоном, також проводять ребрендінг. При цьому причинами є не тільки вихід партнера, як це відбулося з ЮФ "Шевченко Дідковський і Партнери", але і інші, не менш вагомі чинники.
Так, в кінці ще 2007 року, ЮФ "Магістр & Партнери" оголосила про проведення ребрендінга. До 1 березня 2008 року фірма змінила свою назву на Magisters і представила новий логотип, який зберігає стилістичну спадкоємність і символ спіралі як один з ключових елементів. Пояснюючи причини цього стратегічного рішення, виконавчий директор Компанії Джейсон Бруджинські сказав: "Ми вирішили підсилити бренд, відобразив в нім свою зрілість, проведені зміни і зосередженість на міжнародному розвитку. При цьому слід зазначити, що вже зараз нас часто називають Magisters. Партнери і менеджери відчули необхідність прислухатися до найважливішого для фірми голосу - голосу наших клієнтів ".